---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Zdjęcia z rafy

Jeszcze parę zdjęć z rafy. Jak się kliknie to można powiększyć.

































1 komentarz:

  1. Cześć!
    Sliczna ta rafa! Aż się chce w to chlupnąć :))

    Wczoraj dowiadywałam się w Muzeum Ziemi o te sławetne opale. Panie nie zlokalizowały żadnych danych z lat + - 1992 1993. o które mi chodziło.
    Wynalazły folder z 1988 dotyczacy kolekcji pp. Wojciechowskich. To nie te opale, które widziałam. Ci państwo nie żyją i nie wiedziano nic podnadto.
    Pozdrowienia. H

    OdpowiedzUsuń