---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

wtorek, 18 grudnia 2012

Wombat

Znów w Górach Błękitnych. Cicho, spokojnie, i pachną ekaliptusy. Będę dobrze wypoczywać. Zmęczona jestem. Mam dużo zdjęć i będę sukcesywnie wieszać. Na początek - wombat. Taki miejscowy zwierzak.




3 komentarze:

  1. No właśnie, ta miniaturka smoka, wyraźnie zainteresowana kukurydzą :)
    H

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano właśnie ta jaszczureczka sobie upodobała życie z wombatem i dobrze im razem. Zwiała z zagrody. Z kolei wombaty są dwa, męski i żeński i nie zgadzają się ze sobą. Któryś któregoś gania ze złością (chyba baba chłopa, ale już mi się szczegóły zapomniały)i personel rozdziala wombaty, tak że ten z wybiegu jest głównie sam. A zwłaszcza podczas żarcia. Natomiast lubią się z jaszczurką. I wombat jej nie odgania od jedzenia. Skoro nie odgania - to personel nie interweniuje i jaszczurka żyje sobie na terytorium wombata, a nie w pobliskiej zagrodzie jaszczurek, skąd zwiała. I nie do końca zrozumiałam co personel mówił, ale chyba zwiała parokrotnie, tu płoty nie są duże.

    W każdym razie wombatowi i jaszczurce ze sobą dobrze, więc personel im nie przeszkadza. A ze dobrze widać na zdjęciu.

    Więcej zdjęć miniaturowych smoków w następnym odcinku. Specjalnie dla Was. Miały być walabi, będą dzień póżniej.

    OdpowiedzUsuń