---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

poniedziałek, 21 maja 2012

Głupia sprawa

Ale jazda.
Położyłam gdzieś telefon. Nie wiedziałam gdzie.

Tu, na rubieży jest tak cicho, że jak pika sms, to słyszę, że telefon jest gdzieś tutaj, ale są takie echa i pogłosy, że nie jestem w stanie go zlokalizować. A nie mam jak do siebie zadzwonić, bo właśnie nie mam telefonu. Od czasu do czasu pikał i mnie denerwował. Nie ma... nie ma....

Technika poszła naprzód.  Napisałam maila.
Z prośbą, żeby do mnie zadzwonili...
Pomogło.

Leżał koło mycia zębów.


Na zdjęciu koteczek. To białe w środku to jego wargi, uśmiecha się przez sen.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz