---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

czwartek, 12 kwietnia 2012

Mam sikory

Mam sikory na działce. W budce, którą osobiście robiłam. W zeszłym roku też tu były.

W marcu czyściłam budki, to nic nie było w środku, a teraz widziałam sikorę siedzącą na brzegu dziury, a ze środka dochodził świergot małych głodnych dziobków.

I dobrze. Niech się rozmnażają, to mi robaki pozjadają z jabłonki.

Kota nie przyprowadzam teraz. Sikory by się ze strachu chyba zes.. no tego, zanieczyściłyby mi otoczenie, a w pobliżu jest hamak. Pojadę z nim na tydzień na drugą działkę.

W planie relacja z gór, gdzie byłam na Wielkanoc i nadal nie ogarnęłam ekstrakcji dźwięku, żeby powiesić żaby niebieskie kumkające, a raczej plumkające. Będzie. Za to dziś odkopałam się z mailami z pracy, po trzech dniach... Postęp, postęp. Tylko wolniejszy niż bym chciała.

Dziś zaginął kot. Szukałam. On się lubi chować, więc próbowałam znaleźć bez wołania. Nie ma kota. Jak zaszło podejrzenie, że kot smyrgnął z domu jednemu z domowników - to otworzyłam drzwi i zawołałam kitonia. Rozległ się szelest w pobliżu, w domu z.... worka ze śmieciami. Spał sobie w środku...

1 komentarz:

  1. Witam! Sikorka śliczna. W moim miescie są cały rok, niestety w coraz mniejszych ilościach. One się bardzo wcześnie rozmnażają, Dobrze że już nie będzie mrozów i mają wygodną budkę. Na pewno odwdzięczą się zjadaniem szkodników, a z kotem chyba się nie zaprzyjażnią niestety. Oj ma ten Czarny Książę pomysły w szukaniu oryginalnego miejsca na drzemke. Ukłony niskie przesyłam !

    OdpowiedzUsuń