---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

piątek, 27 kwietnia 2012

Kot się zepsuł



Pucilla- kocilla śpi. Przespał całą noc, rano wyszedł na jakieś 3 godzinki i od 9 rano śpi. Jest teraz dobrze po południu, a śpi twardo. Pewnie mu się baterie wyładowały. Latał za ptakami, latał, nowy teren, nowe wszystko… a teraz mu odpuściło, śpi, odsypia, śpi słodko, zwinięty w ciasny kłębek, mała czarna podusia. Jak na niego patrzę to też mi się zachciewa, zamiast robić na kompie, zwłaszcza że deszcz pada i na zdjęcia dziś nie pójdę.




3 komentarze:

  1. Koty podobno śpią aż 18 godzin na dobę . Taką mają naturę i tak lubią. W dodatku wolą być aktywne nocą (mają oczy dostosowane do widzenia po ciemku).
    Pozdrowienia,
    Tomasz
    P.S.
    Byłem wczoraj na czacie.
    A tak na marginesie, to poznaliśmy się kiedyś. Dawno to było. Pokazywałaś mi, jak poprawnie trzymać gitarę. Pamiętasz?
    Fajny blog. Zacny.

    P.S.'
    Znam jednego czarnego kocura o imieniu Tymon. Bardzo gruby i leniwy. Trudno odchudzić kota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym spaniem to wszystko prawda, a mój nie spał pierwsze 3 dni, tylko latał po okolicy i poznawał teren (i ptaszki! ptaszki! miauuu!). To potem padł.

    Cieszę się że zajrzałeś na czat, miło się rozmawiało. I dziękuję za ciepłe słowo o blogu.

    Co do gitary to potrzebuję więcej danych. Zaciekawiłeś mnie. Kto miał kocura Tymona....
    A kota łatwo odchudzić - wystarczy wypuścić tam gdzie ptaszki... To nawet normalizuje, a nie odchudza. Mój - skóra i kości - właśnie nabrał ciała, jakies mięśnie mu się pojawiły, nie obija się ręka przy głaskaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam !
    Jaki On piękny nawet gdy śpi! Koty rzeczywiście dużo śpią, ale moje spały dużo dopiero na starość. W młodości miały zbyt dużo zajęć, i ptaszki i myszki,koledzy z podwórka, no i z gospodarzami też wypadało się pobawić, Kot nawet śpiąc robi to z niesłychanym wdziękiem, jest wcieleniem piękna, takim żywym cudem natury,
    Pozdrawiam Was Oboje - miłych wywczasów życzy Kocurkowi podkarpacka szynszyla Viki.

    OdpowiedzUsuń