---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sobota, 14 kwietnia 2012

Licznik

Dziwne.

Od czasu jak założyłam blogi, i ten, i Ciekawą Medycynę to założyłam sobie liczniki.
I nie jestem pewna czy dobrze pamiętam, pamiętam że na Ciekawej zwykle było ze dwa razy więcej odsłon, nić na niniejszym, osobistym.

Po zamieszczeniu zdjęć żab (i informacji o tym na forum turystycznym) liczba odsłon skoczyła mi do 6 tys. Z jakiś - no właśnie nie pamiętam - dwu chyba?

Jedne małe żaby.... Niebieskie, jakby co jest o nich tu  Może coś więcej warto z tych żab pociągnąć...

A tu zdjęcie kotencji, bo dawno nie było. Z tego miejsca często obserwuje jak się kąpię. A czasem śpi w ciągu dnia. Tak, na wieszaku na ręczniki.
.

1 komentarz:

  1. Witam!
    Czarno na białym na tym zdjęciu widać jaki Kiciuś jest piękny. A ilość wejść na blog po żabkach wzrosła, bo one są zaczarowane. Każda żabka to potencjalna królewna lub królewicz. Nie dziw więc, że mają wielu fanów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń