---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

niedziela, 28 września 2014

Norwegia. Wyskrobki.

Przeglądam zapiski. Zimniej niż w Polsce. Ale nie dużo.
Bardziej dziko.

Przepłoszyłam bobra. Zmartwiłam się. Po trzech dniach się wyniósł z mojego cypelka. A może powinnam napisać z jego cypelka. W końcu to ja byłam tam gościem. Ale pod koniec pobytu widziałam jak płynął na patrol na cypel. Siedziałam przy ognisku w zatoczce, i miałam dobry widok. Akurat nie kucharzyłam (rzadkie przy surwiwalu, zwykle się skacze koło żarcia) i on sobie płynął. Znaczy, że wróci na cypel. Ulżyło mi. Nie chciałabym uszkodzić przyrody swoim pobytem. Lubię być jak Indianin, tak przejść po lesie czy tak obozować, by nikt nie widział, by wtopić się w las. I chyba nawet nieźle mi wychodzi, ale akurat z bobrem nie wyszło, i jakiś czas dręczyły mnie wyrzuty sumienia, póki nie zobaczyłam, że wraca na patrol. Że interesuje się miejscem i czuwa.

Poniżej jeszcze kilka zdjęć krajobrazów, cywilizacji, jeziora, wnętrza namiotu.











3 komentarze:

  1. wróciłem do Moss-na bobrzym cyplu troszke sie pozmieniało,mniej zieleni,wszystko przybrało jesienne barwy--jest troszke smutniej-bobra nie widziałem,grzybów bardzo duzo,temp ok 20 C-na górze ,noca było -0----po okresie wędkarskim w pół-Norwegia,nie mam ochoty nawet tutaj rozkladać sprzetu,Andrzejowi,po wyskokach córki-zabrali dzieciaki,Bubi,zdrowy i w formie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZABRALI dzieciaki?!?! Wszystkie?!?! JEzu!

      U nas ciepło, taka ładna jesień, wspomnienie lata.
      A już było bardzo zimno, Tobie chyba przypadł wyjazd w tym czasie

      Usuń
  2. wlasnie wrocilem z Grecji-bylo rewelacyjnie i gdyby nie kontrakt
    nnie wsiadlbym do samolotu-brakuje mi beztroskich ludzi,slonca i rudowlosych rybek

    OdpowiedzUsuń