---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nauka mnie przytłacza.

Jak w tytule. Trochę mi za dużo podręczników wyszło do przeczytania i dym mi uszami idzie. Ale jak się nie da z etatu - a nie mają wolnych etatów na radiologii w moim mieście - to trzeba będzie z rezydentury płatnej przez ministerstwo się dostać. W tym celu trzeba zdać LEP czyli LEK - Lekarski Egzamin Państwowy, co się teraz Końcowy nazywa. A w tym celu trzeba zakuć jeszcze raz całą medycynę.

I troszkę mnie to podłamało. Byle studenciak jest bardziej na bieżąco ode mnie.

Jak ja się tego wszystkiego nauczę?


Ostatni pokaz slajdów z Australii - 26 czerwca, godz 18,45 na Politechnice, w Gmachu Głównym w sali 307. Więcej się nie będę na razie slajdować, ino uczyć. Blech

1 komentarz:

  1. Witam
    Lilu, strasznie Ci współczuję. Wreszcie lato, a Ty w książkach toniesz.Czy ci co chcą Ciebie wycisnąć jak cytrynę nie wiedzą z jak wszechstronnie uzdolnioną osobą mają do czynienia? To oni przed Tobą powinni zdawać egzamin i tłumacząc się ze swojej głupoty. Medycyna wciąż idzie naprzód, ale niech mi ktoś powie dlaczego coraz więcej ludzi coraz bardziej choruje? Ta gałąż wiedzy jest raczej nastawiona na produkcje chorych, wspieranie korporacji farmaceutycznych j niż na leczenie. Polecam kasety dr. Mathiasa Ratha na YT.
    Pozdrawiam goirąco prawie roztopiona w słońcu - I.

    OdpowiedzUsuń