---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

środa, 3 kwietnia 2013

Będę w radiu w czwartek 4 kwietnia o 15

Dziś medialnie.


Będę na żywo w audycji o Australii w czwartym programie Polskiego Radia (92 MHz dla Warszawy).
Od 15 do 15.30. Jutro, 4 kwietnia 2013. W sumie mówienia około 10 minut. Mam nadzieję, że wszyscy będziemy się dobrze bawili.


Za parę godzin mam pokaz w Południku "Australia da się lubić"

A za tydzień pokaz slajdów w Maluchu (Akademicki Klub Turystyczny Maluch, na Politechnice Warszawskiej), ale jeszcze nie mam dokładnego terminu. Podam, jak będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz