---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

czwartek, 8 marca 2012

Wstyd

Byłam dziś na filmie "Wstyd" - i żeby otrząsnąć się z koszmaru i bólu wzięłam się za pisanie na Ciekawej Medycynie. Wisi już odcinek o błędniku, a jutro ukaże się o zaburzeniach błędnika. Od razu mi pomogło. Jak można być, aż tak pokręconym jak bohater filmu?! To się nawet nie da współczuć, bo to trzeba by podobnie czuć. Wyobrażacie sobie film wypełniony scenami erotycznymi, gdzie jakoś nikomu z oglądających nigdzie krew nie napłynłęła? Bohater, seksoholik, ma w sobie taką pustkę, że po prostu szok.

Nic nie było o kotach.

Ale swojego wyczesałam nową szczotką - pożyczoną w celach testowych. Kot gubi futro na potęgę, jako że wiosna, a szczotkę gryzie i atakuje - chyba go łaskocze. Ale jak szczotka leży, to się o nią mizia. Więc będzie dobrze. Mi tam parę kocich włosów nie przeszkadza, ale on je zlizuje i łyka, a wtedy są problemy, a pasta odkłaczająca jest i droga i wcale nie jestem, pewna czy taka znowu dla kota zdrowa. No, to testuję czesanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz