---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

poniedziałek, 12 marca 2012

NOWA SZCZOTKA

Nowa szczotka dla kotka. Kupiłam mu, niech ma. Wcześniej pożyczyłam zaprzyjaźnioną szczotkę w celach testowych. Przyjęła się. No to nabyłam własną. Może trochę mniej będzie łykał sierści (ma ciut typowych sierściowo-kocich problemów).

Wyraźnie nie zna czesania, i chyba trochę go łaskocze. A szczotkę gryzie. Nawet jak sobie leży szczotka.I chyba mu służy to czesanie, bo jeden z domowników, co o szczotce nie widział - zwrócił uwagę że jakiś ładniejszy taki. A on po prostu jeszcze bardziej błyszczy. Natomiast nie wyczesuje mu się podszerstek. Może on nie ma podszerstka? Tylko głównie te długie? i dlatego tak błyszczy?

4 komentarze:

  1. Witam!
    Czesanie świetnie robi kotu. Wystarczy rano i wieczorem po 5 min. Kot przyzwyczaja się do zabiegu i o właściwej porze sam się o czesanie upomina. Dawniej na błyszczącą sierść kot łykał tran w płynie (moje wszystkie bardzo lubiły). Zaczynałam od 3 kropli i stopniowo co dzień o krople więcej aż do pełnej łyżeczki i tak od pażdziernika do maja.Też nieraz pytano czym nacieram koty, że tak błyszczą..
    P.S.Wspaniale dobrany kolor kanapy do pięknych kocich oczu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, a jak wkroplić zwierzątku ten tran? Do paszczy czy na żarcie (bo jesteś kolejną osobą która mówi że tran dla kotów jest cacy)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wszystkie koty uwielbiały tran i nie trzeba było kombinować jak im go podać. Spróbuj po prostu na łyżeczke 3 krople. Jeśli od razu dostał by więcej to mogło by go czyścić. Jedna łyżeczka docelowo moim kotom w zupełności wystarczała. Dawałam o stałej mniej więcej porze.Buziaczki dla Kiciusia od Vikiego!

    OdpowiedzUsuń