---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

czwartek, 8 marca 2012

ŁAPANIE KOTA

Znalazłam na blogu Tadeusza Niwińskiego grę w łapanie kota (kliknij) - kot siedzi na planszy typu plaster miodu i trzeba go otoczyć tak by nie mógł uciec. Kot jest sprytny i często zwiewa. Uwaga, wciąga.

Mój osobisty kot nawiewa mi częściej, bo z nim też bawię się w łapanie kota. Uwielbia zwiewać za taki mebel gdzie może wybiec z drugiej strony..

Wracam do roboty.

1 komentarz:

  1. Zajrzałam, ale nawet nie próbuję się wciągać w grę, czas goni. Pokażę córce, ona lubi gry pasjami, na pewno doceni.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń