---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sobota, 12 lipca 2014

Matriks 2

Pływałam koło matriksa - wchód na jeziorko wrócił na stronę prawą. Gdzie był przez parędziesiąt lat. Znaczy przewiało 10-metrową, dobrze u-trzcininą wyspę z powrotem, został jednak mały przesmyk po lewej. Po prawej na pamiątkę została po wyspie taka ok półtorametrowa wysepka - niestety, kurde, w miejscu gdzie mi dobrze brały ryby. Złośliwie!

Kot niestety przyniósł ptaszka. Nie został pochwalony. Ryb nie lubi.

Bór, który mi zwykle około godziny 18 przepływał przez łowisko - przestał. Co jest?

I znalazłam 4 prawdziwki. Rosły w... koleinie po ciężarówce, co się jej troszkę wjechało na ściółkę. Na mojej trasie biegowej wyjazdowej, tak na chama, 30 cm od drogi. 4 w pęczku. Robaczywe były, ale mały słoiczek suszu wyjdzie.

Żebym jeszcze nie miała dzikiego zapier... w pracy, to już bym było całkiem szczęśliwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz