---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

piątek, 16 maja 2014

Złowiłam lina.

Lubię łowić.

Taki 32 cm lin to nieźle ciągnie. Ale uczepił mi się jeszcze większy, tak ciągnął, że myślałam, że zaczepiłam bobra. Złamał mi wędkę i się urwał przy łódce. Takie wyrazy, jakie popłynęły z moich ust, to nie wiedziałam, że je znam...

Zdjęcie tych ryb, co je upolowałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz