---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

poniedziałek, 7 października 2013

Kompik się spsuł na dobre

Kompik się spsuł na dobre i czekam aż wróci z naprawy. W miądzyczasie posługuję się pożyczyonym, ale to jak w cudzych butach chodzić.

Zaczęłam czytać wykłady ze szkoły informatycznej. Piekielnie trudne to jest.

Kocio leży mi w nogach. Tak jak być powinno. Chociaż to dobrze działa w tym pokręconym, najpiękniejszym ze światów.

1 komentarz:

  1. Kompikowi szybkiego powrotu do zdrowia życzę. A koty, wiadomo, że to magiczne istoty. Od tysięcy lat patrzą na nas swoimi wielkimi oczami pełnymi tajemnic... Dobrze mieć taki żywy talizman w domu. Przez moje życie przewineło się trochę kotów i każdy był niezwykły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń