---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sobota, 26 października 2013

Kenia i zaćmienie słońca

Niedługo jadę na nowe zaćmienie słońca. Tym razem do Kenii. Podobno będzie 35 stopni.

Mam tabletki na malarię i mam to jeść. Powoli pakuję plecak. Jadę z Hiszpanami, ciekawe jak się będę z nimi dogadywać. To astronomowie, może nie będzie tak źle.

Oni startują z Hiszpanii, ja z Polski a spotykamy się w Turcji.

Zaćmienie będzie całkowite, ale tylko 15 sekund, bo jesteśmy dość daleko od centrum pasa, ale za to może nie będzie chmur, bo generalnie w tej Afryce to teraz pora deszczowa. Kenia ma trochę inny klimat niż zachód Afryki i powinno być widać. Jedziemy dżipami nad jezioro. Przez 3 dni....

Proszę trzymać kciuki, żeby chmur nie było.

Koteczek zostaje w domu.

1 komentarz:

  1. Lilu życzę Ci niezapomnianych wrażeń z tej wyprawy. Gdyby tak można przywieźć trochę tego afrykańskiego słońca do nas, jak by się przydało w zimie!. Kciuki oczywiście będę trzymać i ja i szynszyla i chyba wszyscy Twoi przyjaciele też, więc chmur nie powinno być przynajmniej przez te cenne sekundy gdy słońce raczy się skryć. Pozdrawiam jesiennie!.

    OdpowiedzUsuń