---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sobota, 21 września 2013

Po egzaminie

Jestem zdechła i przemaglowana.
Nie mam pojęcia jak mi poszło, przy testach to jakoś tak zawsze czuję się jak idiota....

Wyniki za 4 do 6 dni.
Poszłam dziś kosić trawę w ramach dotleniania
A jutro mam szkolenie w ramach mojego potencjalnego zawodu - zapisała się do szkoły żeby pouczyć się programowania. TAk na wypadek jakby ten egzamin nie poszedł. I jutro nas szkolą z obsługi platformy internetowej do nauki. 4 godziny. Czego nas nauczą?

Proszę jeszcze potrzymać kciuki za wyniki tego egzaminu.

4 komentarze:

  1. Lilu, dopiero teraz zajrzałam na Twój blog. Wierzę, że zdałaś na 6, ale kciuki potrzymam. Każę też szynszylowi zaciskać łapki. Najlepiej mu to wychodzi gdy trzyma w nich rodzynkę. Podziwiam Twą wszechstronność. Powodzenia w programowaniu! Kłaniam się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki. Nie odzywam się w spr szkoły bo terminy nie do spięcia. Definitely to picnic ;) EP

    OdpowiedzUsuń
  3. Obsługa platformy internetowej? Ki diabeł? To już lepiej sie uczyc obsługi platformy wiertniczej w Arktyce. No to , z dwojga złego, trzymam dalej kciuki za ten egzamin.. znaczy za tych co sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to do szkoły informatycznej. Będziemy się uczyć przez internet, to mieli nam pokazać jak gdzie i co. Żeby się umieć w tym poruszać

      Usuń