---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wznowiłam pisanie Ciekawej Medycyny, popularno-naukowego bloga. Zapraszam, fajny jest. Wiem, bo sama go napisałam. TUTAJ link.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

środa, 30 marca 2016

Na japońską modłę


Zamysł jest taki: jak się ułozy ładnie pokrojone na osobnych talerzykach, to trzy warzywa na krzyż wyglądają jak multum przystawek. Bardziej się człowiek najada, bo trochę jemy oczami, a trochę się celebruje posiłek. I łatwiej się nasycić małą ilością.

Byłam 5 tygodni na głodówce. Schudłam 10 kg. I dbam, żeby po tak szokującej głodwóce nie mieć efektu jo-jo.

Działa. Jak wściekłe. To jest mała porcja, to co na tacy, a ja nie dałam rady tych warzyw przejeść!.
Działa pięknie.

---
(Jeśli chodzi o głodówkę warzywną, tą co tak dużo schudłam, to metoda jest drastyczna. Lepiej tylko zmienić dietę, niż robić organizmowi szok, ale potrzebowałam zrzucić wagę szybko, bo bardzo mnie boli noga. Ze wszystkich typów głodówek i szokowych diet to ta jest najlepsza. Jak chcesz więcej to jest o tym TUTAJ).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz